.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت آمد وشد کامیون و تریلر در جاده هراز و چالوس / جاده چالوس فردا ۱۲ مرداد یکطرفه
پلیس راه مازندران به منظور افزایش ایمنی آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز و چالوس از صبح امروز ممنوعیت تردد کامیون و تریلر اعمال کرد.

به گزارش شمال نیوز ،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و فردا جمعه ۱۲ مرداد از جاده هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ فردا جمعه ۱۲ مرداد تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۳ مرداد از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۳ مرداد از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.